0

Intrebari frecvente

 

1. Pentru a vizualiza continutul gratuit cum procedez?

Pentru a vizualiza continutul gratuit, este necesara crearea unui cont de membru, si apoi autentificarea in aplicatie.

 

 

2. Pentru a realiza achizitii de produse/servicii pe site, este necesara crearea unui cont de membru?

Da. Pentru a realiza achizitii de produse/servicii este necesara crearea contului de membru si autentificarea in aplicatie.

 

 

3. Daca sunt inscris la programul de training "Options Start", voi putea vizualiza inregistrarile sedintelor de training aici pe cont?

Da. Toate materialele parcurse in cadrul programului de training (inclusiv sedintele de Trading Room) sunt disponibile sub forma de inregistrare aici pe contul de membru.

 

 

4. Daca sunt abonat la "Trading Room", voi putea vizualiza inregistrarile intalnirilor noastre aici pe cont?

Da. Toate sedintele de Trading Room sunt disponibile sub forma de inregistrare aici pe contul de membru.

 

 

5. Care sunt modalitatile de plata acceptate pentru achizitia produselor/serviciilor de pe site?

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). 

De asemene, la cerere, se poate furniza Factura Proforma, pentru plata prin Ordin de Plata.

 

 

6. In cazul platii cu cardul, cum va aparea tranzactia pe extrasul meu de cont?

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele site-ului: app.iqtrading.ro

 

 

7. Daca detin abonament la Trading Room cu plata lunara recurenta, cum procedez daca doresc sa renunt la abonament?

In cadrul contului de client, se selecteaza optiunea de inchidere a abonamentului:

>> CONTUL MEU >> Istoric comenzi >> Detalii comanda >> Solicita anulare

La incheierea a doi ani de abonament, acesta trebuie innoit. Daca nu se innoieste, abonamentul expira automat.